Helgen...

Jaha, det var denna helgen, så snabbt den gick. Jag stängde på jobbet i fredags och sen var jag så trött så att jag inte orkade göra någonting.

Igår var jag en runda på stan, jag har inte varit och shoppat i Lund på väldigt länge. Vädret var underbart och det var mycket folk ute, härligt. Jag kom hem med så mycket påsar att jag knappt orkade bära in dem från bilen. Allt var dock inte till mig, en del presenter blev det också. Jag var inne i en nyöppnad inredningsbutik, Hemma hos Emla, en helt underbar liten butik med en massa fina saker. Fick även tag på diskmedelsflaskan från Cult design, så nu är det väldigt fint på diskbänken, bilder kommer.
På eftermiddagen åkte vi till Micke och Marina i Höör, de hade inflyttningsfest, trots att det är 2 ½ år sedan de flyttade in. Det var en trevlig kväll med tipsrunda och en massa god mat och dryck.

Idag har det varit riktigt mysväder, när jag vaknade i morse öste regnet ner så jag åt frukost med en massa tända ljus, mysigt. Sedan åkte vi iväg och handlade mat, jag ska börja äta GI-mat imorgon så det var mycket som skulle handlas hem, dyrt blev det.
Mamma ringde från Danmark och frågade om vi inte kunde fixa en golfvagn till pappa i födelsedagspresent från henne, så vi körde till Kävlinge golfklubb och köpte den, och lite mer kläder till mig.

Imorgon ska jag, mamma, Lukas och Elin till Ikea, sen ska jag inte handla mer på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Katti

Du får hoppas att din pappa inte läser bloggen annars vet han vad han får i present, eller har han redan fyllt år? :-)

Låter som en trevlig affär. Får ta och göra ett besök där. Ha det bra och hälsa R.

2008-08-12 @ 18:27:05
URL: http://www.frokenklematis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0