Lovisa på landet

Eftersom det inte blir som jag vill när jag skriver inlägg så får jag dela på dem, detta skulle egentligen vara med i det förra inlägget.

Idag har jag varit i Lomma hos Kajsa och hennes härliga familj. Linnea och Mathilda tyckte först att det var lite konstigt att jag var hos dem, de är ju vana vid att bara träffa mig på dagis. Det kändes bra att få öva lite på teckenspråket idag, men jag tecknar tyvärr för lite, däremot går avläsningen bra.
När vi hade fikat, pratat och tittat på foto åkte jag och Kajsa till en väldigt mysig butik i Önnerup utanför Lund, Lovisa på landet. Där kan jag verkligen rekommendera ett besök. Jag köpte en väldigt fin kruka och fina ljusfat.

   


Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

Hej vännen!

Vad kul att läsa om alla dina planer och allt du sätter i verket! Du e driftig du!!Å så fint ni har det hemma!

Så gulliga ord du skrev om min familj... ja, det var mysigt den där dagen!!!! Det skulle vi ju göra om! Frukost/Fikan blev ju inte den bästa så jag tänkte göra ett nytt försök den 18 oktober!! Den här gången undrar jag om du har lust att komma till oss vid 16-17-tiden och äta middag med oss och stanna och ungås lite på kvällen...tyvärr är inte Per hemma så du får hålla till godo med mig.... Fundera och hör av dig! Du har min mail här nu!

2008-09-24 @ 12:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0