Mer shopping

Nu har jag precis varit på Nova och shoppat lite som vi behöver. Jag har länge kollat på diskmedels- och tvålflaskan från Cult design. Idag blev jag trött på vår andra diskmedelsflaska som bara läcker, så nu äntligen skulle det bli en ny. Men den var såklart slut i vitt, så jag fick köpa tvålflaskan och fatet så länge.

Köpte även en pärm till alla min teckenspråkspapper, ska sortera bland dem och renskriva alla mina anteckningar, så är jag redo att börja kursen på Östervångsskolan igen, som jag hoppas att jag får fortsätta med i höst.

Imorgon börjar allvaret igen, då ska jag jobba. Ska bli roligt att träffa barnen och kollegorna igen, men jag hade gärna haft semester lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0