Västanvik

Nu har jag kommit hem efter två underbara veckor i Dalarna. På dagarna har vi övat teckenspråk tillsammans med våra fantastiska lärare Madde och Carina, på kvällarna har vi njutit av god mat, vin, bad och shopping. Till min förtjusning fanns en inredningsbutik i Leksand som heter Lantliv. Det visade sig att jag har varit inne på deras hemsida flera gånger utan att veta att den fanns där. Så där blev det en del shopping:

  


Jag handlade även en del kläder, blev mest nöjd med en klänning från Esprit, rea halva priset, perfekt.(Den tvättas just nu så jag kan inte ta foto på den.) Köpte även en väska för halva priset:



En dag gick vi till Jobs handtryck, där köpte jag två neccesärer + några presenter. När vi hade varit där gick vi till en strand, det var väldigt varmt, man brände sig under fötterna när man gick i sanden. Men härligt hade vi och solbrända blev vi.

        


Det känns lite konstigt att vara hemma, jag glömmer att jag inte behöver använda tecken och gör det automatiskt när jag pratar, vilket iof är bra. Dessutom är det ganska tomt, man är van vid att ha folk runt omkring sig hela tiden. Men det var skönt att sova i sin egen säng och underbart att träffa Rickard igen.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ser jag rätt? Teckenspråk??! Kul kul för det använder jag när jag kommunicerar :)

2008-08-15 @ 09:22:43
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej!



Vilken väska. Just den färgen har jag letat efter. Har mailat till butiken där du köpte din underbara väska men inte fåt något svar.



Mvh Nina

2008-09-03 @ 08:23:21
Postat av: Camilla

Betongbysten var jättefin!!

2008-09-03 @ 20:05:52
URL: http://husnr8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0