Julledigt

Idag jobbade jag min sista dag innan julen, nu är jag ledig fram till den 7 januari. Det ska bli så skönt. Även om vi precis har haft en veckas semester så känns det att man behöver vara ledig. Eller ledig och ledig, som vanligt är jag väldigt upptagen under julen. Imorgon kommer Rickards mamma med sambo, hans syster och mormor hit och äter julmat. På julafton ska vi först till mina kusiner sedan hem till Rickards pappa och Katarina. På juldagen kör vi till Norje Boke och äter kalkon med mina föräldrar och min bror med sambo, på annandagen är det shopping i Blekinge som gäller innan vi kör hem. På lördag är det dags för en av årets handbollshöjdpunkter, nämligen Lundaspelen. Sen ska jag ta det lungt, bara njuta av ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0