Hemma igen

Nu har jag kommit hem efter en härlig vecka i Göteborg med mycket handboll. Vädret var underbart, men det var jobbigt för tjejerna att spela i värmen. Trots det så gick det bra, ena laget åkte ut i semifinal och det andra tog guld, visserligen i B-slutspel men vi var nöjda i alla fall.

Här hemma väntade nya projekt, planering av Rickards 25-års dag och målning av hallen. Först tänkte vi inte börja måla denna veckan men jag kan aldrig vänta när jag har bestämt mig. Så idag åkte vi till färgaffären och köpte roller, pensel och en del annat vi behövde. Så nu är en vägg målad, vi tar en i taget eftersom vi inte har så mycket plats att flytta runt möblerna på. Jag hoppas att vi hinner bli färdiga innan gästerna kommer på lördag, annars kommer jag få höra länge att jag aldrig kan vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0