Partille cup, färgprover och västra strö

Idag bär det av till Göteborg och Partille cup. Det ska bli jätte roligt att åka dit igen, jag har inte varit där sedan 2001. Nu håller jag på att packa det sista, tanken var att jag skulle ha blivit klar med det igår kväll men så blev det inte. Jag skulle nämligen tvätta det sista i vår tvättstuga, när båda maskinerna var klara och jag skulle hänga in det i torkskåpet så satt det en lapp på att den var sönder. Så jag fick hänga upp det i lägenheten och jag hoppas fortfarande att allt hinner bli torrt innan vi åker.

Igår tittade vi på färgprover till hallen, på ca 5 min var vi överens om en färg, så snabbt brukar det aldrig gå. Så nu hoppas jag att vi kan fixa det under semestern.

Besöket i Västra Strö igår var perfekt, fint väder och en massa fina saker att inspireras av. Jag handlade inte så mycket men lite blev det:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0