Nya saker

För ca 1 månad sen köpte vi en liten skylt att hänga på toalettdörren, vi har haft den liggande här hemma nu och ingen av oss har orkat hänga upp den. Men igår blev det äntligen gjort, och jag blev väldigt nöjd.



I måndags var jag en snabb runda i min favoritaffär Hantverkshuset, där köpte jag lite presenter men det blev även en hylla som jag har tittat på innan. Direkt jag kom hem så hängdes den upp på vår uteplats, hade varit ännu snyggare om det var en vit vägg bakom, men det tillåter inte vår hyresvärd, tyvärr.



Här kommer lite bilder från vår uteplats, jag älskar att pyssla och göra det fint där, men tyvärr är den ganska liten så allt som jag vill ha får inte plats. Den söta grodan som sitter vid fjärilsbusken är köpt på Humlalyckan. Min fina lykta köpte jag vid ett besök i Västra Strö tillsammans med Katarina. Vattenkannan är från Agdas.

                   

Ha en skön dag, snart är det helg och jag börjar min semester =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0