Sommarprojekt

Jag är inte speciellt nöjd med vår hall, den är mörk och inte mysig alls.  Jag har en gammal sekretär stående där och det är i stort sett det enda som jag är nöjd med just nu.



Jag fick en väldigt bra idé häromdan, nämligen att vi skulle fixa till vår hall under semestern, Rickard tyckte dock att man ska vila när man är ledig. Jag vill måla väggarna nästan vita, med lite grått i, sen hade jag tänkt att vi skulle köpa Leksvik sko- och hatthylla på IKEA och måla dem vita, men de är ca 15 cm för breda, irriterande. Så nu har jag fått för mig att jag ska bygga något eget som ser nästan likadant ut, vi får se hur det går. Skulle även vilja ha Vera plastmatta från Pappelina.

                 
Bilderna lånade från www.ikea.se och www.pappelina.com  

Kommentarer
Postat av: susanne f

Hej

Hittade till din blogg via husnr 8....

Visst är det så att "männen" inte alltid vill fixa med en massa projekt.....

//Susanne

2008-06-27 @ 16:56:10
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0