Stugan, golftävling och födelsedagskalas...

Helgen har tillbringats i mina föräldrars stuga i Blekinge. Jag och pappa spelade golftävling igår, gick tyvärr inte speciellt bra, vi kom på plats 34 av 40 möjliga. Men jag spelade bra och det var super roligt så jag är nöjd i alla fall. Idag på eftermiddagen har vi varit hos svärmor, hon fyllde år så det blev grillat med tårta till efterrätt, mums! Jag gjorde en liten korg till henne i present, med ansiktsmasker, duschkräm, doftljus och en del annat, så här blev det...

                 


Imorgon har jag en del att fixa innan Göteborgsresan på tisdag, måste tvätta en massa och fixa lite ärenden i stan, sen tar jag och svärmor antagligen en tur till Västra Strö.                   









Kommentarer
Postat av: Katti

Avis på att du har semester och ska till Västra Strö. Köp inte upp hela affären - jag ska också dit snart. Ha det bra i Götet ...

2008-06-29 @ 21:17:58
URL: http://www.frokenklematis.se/
Postat av: Katti

Vi har semester from 14 juli och fyra veckor framåt. Skulle du vara sugen att följa med mig på Helsingborgs antikmässa som är 24-27 juli?

2008-06-30 @ 11:33:51
URL: http://www.frokenklematis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0