Äntligen helg!!

Så skönt att det är helg, jag har sett fram emot detta sedan jag slog upp mina ögon i måndags morse. Helst skulle jag vilja ha en dag i helgen som är helt oplanerad men det händer sällan här.

Imorgon ska vi gå på en lägenhetsvisning. Vi fick ett erbjudande om en större lägenhet på samma område men i de nya husen, ska bli väldigt spännande.


Sedan ska jag på handbollsträning. På kvällen ska vi hem till Anders och Katarina på kalkonmiddag, det ska verkligen bli gott!

På söndag är det handbollsdags igen, vi har ett stort arrangemang med tre egna matcher. Roligt!

Nu ska vi köpa pizza och njuta av fredagkvällen.

Kommentarer
Postat av: Niklas Nilsson

Vem möter ni på söndag?

2008-11-07 @ 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0