Förberedelserna har börjat...


Om en vecka och 2 dagar åker vi till Egypten på en veckas semester tillsammans med mina föräldrar och min bror med sambo. Mamma fyller 50 och har valt att bjuda oss på en resa istället för att ha fest, passar oss jättebra.
Jag brukar alltid förbereda mig i väldigt god tid innan jag ska åka nånstans, helst börjar jag packa minst en vecka innan. Men denna gången ska jag vänta lite längre med det, får se hur länge jag klarar mig utan att börja.

Idag var jag tvungen att ta ut pengar och stannade vid sjukhuset, då såg jag att apoteket hade öppet och kom på att jag skulle handla lite där inför resan. Så det gjorde jag och när jag kom hem insåg jag att det var en del ur medicinskåpet som man ska ha med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0