Julkväll hos Lovisa på landet

Ikväll har jag och Kajsa återigen varit i favoritbutiken Lovisa på landet. Denna gången var det julkväll och jag blev verkligen sugen på att julpynta. Jag har bestämt att jag inte ska ha en massa tomtar i år utan ha en jul med mycket vitt, ljus och fina blommor. Det ska bli roligt att fixa med det när vi kommer hem från Egypten.

Hos Lovisa bjöds det precis som förra gången på god soppa med bröd och ost samt en massa annat gott. Dessutom fanns det mer än vanligt att handla, allt föll oss i smaken och vi hade kunnat gå där ifrån med hur mycket som helst. Butikens ägarinna Birgitta var som vanligt en helt fantastisk värdinna som gav sig tid att prata med alla sina kunder trots att butiken var proppfull. Vi ser verkligen fram emot nästa kundkväll.

Lite bilder blev det men inte många, det var så mycket folk så det var svårt att ta bra bilder.

   


   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0