Nya förlovningsringar


På nyårsafton har jag och Rickard varit förlovade i 6 år, tiden går väldigt snabbt. Vi (mest jag) var trötta på våra förlovningsringar (vanliga enkla i guld) så vi bestämde oss för att köpa nya. Vi föll för ringarna hos titanringar.com. Denna gången var vi mer noga med att min ring ska kunna kombineras med en vigselring, den andra i guld är för platt så den kan man inte kombinera med en ring med diamanter.

Ringarna kom idag efter några veckors väntan, vi är supernöjda! Nu känns det som att vara nyförlovad igen.

Kommentarer
Postat av: Katti

Ohh, så tjusiga ringar ni har skaffat och väldigt snygga vigselringar på hemsidan. Jag nöjer mig med ett par örhängen, hehe.

2008-11-11 @ 20:31:30
URL: http://www.frokenklematis.se
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Ringarna är verklgien jättesnygga!!! :)

Bra idé att förnya dem. Vi har haft våra i 8 år snart :/ Ser lite slitna och tråkiga ut...

2008-11-23 @ 21:45:57
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0