Pottskåp och loppisfynd


I onsdags fick jag ett mms av Kajsa med en bild på ett fint pottskåp. Hon skrev att hon var på Kudde och Kandelaber i Lomma och hade hittat det. Hon skrev även att hon tänkte på mig när hon såg det. På kvällen ringde jag till butiken så att de kunde reservera det till mig. Så i torsdags efter jobbet körde jag dit och tittade på det, jag visste redan innan att det antagligen skulle bli ett köp, jag litar på Kajsas goda smak. Så blev det också, pottskåpet står nu bredvid min säng.

Idag har jag varit på Loppis i Dalby. Fanns inte så mycket fint men jag hittade ett litet fat att ha ljus på och två fat med små glasskålar som jag ska ha på bordet med flingsalt i. 25 kr för allt, det är jag nöjd med.

   

Kommentarer
Postat av: Katti

Det var ett sött pottskåp. Blev säkert jättefint med den nya sängen. Loppisfynden var inte dumma dem heller. Ha det så bra och tack för idag :-)

2008-10-25 @ 22:21:35
URL: http://www.frokenklematis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0