Härliga helg

Jaha, då var nästan hela helgen slut, det går så snabbt. Men denna helgen har varit härlig. Igår var jag och Katarina på en av våra rundor. Vi började med Stångbymässan, sedan åkte vi till Kudde och Kandelaber i Lomma för att sedan avsluta vår runda hos Lovisa på landet. Vi handlade inte speciellt mycket men lite blev det som vanligt, bl.a. en gjutjärnsskål:



Det var så underbart väder igår så jag längtade efter att ta tag i uteplatsen igen. Jag la lite av stenen som vi ska ha där, sedan klippte vi gräset och rensade ogräs så nu ser det ganska fint ut där ute.



Idag har jag varit i Helsingborg, vi hade två handbollsmatcher, vinst i båda så vi var nöjda. För en stund sen kom mamma hit med mer sten från stugan så vi har varit ute och lagt det också.

Nu ska jag börja ladda för en intensiv vecka. Personalmöte imorgon kväll, handboll på onsdag kväll, föräldramöte på jobbet på torsdag kväll, handboll Lugi mot H-43 på fredag kväll, handboll på lördag och sen är jag äntligen ledig på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0