Lägenhetsvisning Safiren

Idag var jag, mamma och pappa på visning på Safiren. Mamma och pappa var lite sugna på en trea där och jag tycker alltid att det är roligt att titta på olika lägeheter. Vi tittade först på en tvåa som var en visningslägenhet, inredd med möbler från Miljögården, väldigt fin men inte så stor. Sen fick vi gå upp och titta på tre olika sorters treor på fjärde våningen, också väldigt fina även fast det fortfarande var en byggarbetsplats.

Lägenheterna har hög insats men väldigt låg hyra, vilket är ett bra alternativ om man har något att byta med och vill få ner sin månadskostnad. Mamma och pappa tyckte dock att det var lite svårt att byta från en fyra på 116 kvm och 40 kvm uteplats till en trea på 79 kvm, så det blir inget köp. Lite synd tycker jag eftersom jag kunde ha fått lite fina möbler från dem, men så småningom kanske de tröttnar på dem ändå.




(bilden lånad från www.safiren.org)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0