Nya sängar


Nu har vi äntligen köpt nya sängar. Vi har pratat om länge att vi behöver nya eftersom den andra vi hade inte var så bra. De sängarna vi nu köpte har vi sett på Jysk innan men då tyckte vi de var för dyra. Nu hade de ett erbjudande på dem och hade sänkt dem 5000 kr i pris, så då slog vi till. Igår var Rickard och hämtade dem så när jag kom hem från jobbet monterade vi på benen och städade sovrummet. Sängarna är väldigt mycket högre än den andra vi hade så jag kände mig som en prinsessa när jag la mig där igår.

Idag är vädret helt underbart, solen skiner men det är säkert lika kallt som igår. Jag ska cykla till handbollsträningen sen och när den är slut är det kanske lite varmare så att vi kan fixa lite med vårt projekt på uteplatsen, jag har ju även två stolar som jag inte är färdig med.

Idag har jag och Rickard varit tillsammans i 6 år, tiden går verkligen snabbt. Vi kanske går ut och äter ikväll, annars lagar vi något gott här hemma och myser.

Imorgon ska jag hänga med mamma, mormor och morfar till IKEA, för en gångs skull tror jag inte att jag kommer handla så mycket, men det kan ju ändra sig till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0