Uteplatsprojektet går framåt




Idag när jag kom hem från träningen satte jag Rickard i arbete, han grävde färdigt på uteplatsen så att jag kunde börja plantera. Jag la ut en duk först så att vi förhoppningsvis ska slippa rensa så mycket ogräs. Sedan planterade jag klematis, murgröna, lavendel, gräs och någon annan blomma. Det ska läggas dekorationssten runt om alla växterna men jag hade inte så mycket kvar så det måste köpas ny imorgon.
Än så länge är jag väldigt nöjd med mitt projekt, sen när växterna har blivit större så kommer det nog bli ännu bättre. Uteplatsen ser just nu ut som en byggarbetsplats, men det ska också fixas till så småningom.


Kommentarer
Postat av: Katti

Så fint det blir. Sådant armeringsjärn vill jag också ha vid vår uteplats. Kanon - nu vet jag var jag hittar det. Det kommer säkert att bli jättemysigt när det växer till sig.

2008-09-14 @ 21:25:05
URL: http://www.frokenklematis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0