Nu finns hon inte mer...



Min älskade hund som min familj köpte när jag var ungefär 10 år var tvungen att avlivas idag. Hon fick en tumör för några veckor sen och nu fick hon även något problem med livmodern. Så igår när hon bara låg stilla hela dagen och fick hög feber så bestämde sig mina föräldrar att det var dags nu, vi ville ju inte att hon skulle lida. I morse ringde mamma mig halv 9 och sa att hon hade fått en tid för avlivning idag, jag bara grät och grät och grät. Sedan åkte jag och sa hej då till henne innan jag skulle jobba, det var jobbigt men nu vet vi att hon slipper ha ont.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nääääääää:( Det är hemskt att mista en familjemedlem så, men tyvärr måste den tiden komma. Jag minns det som igår, när vi avlivade vår Collie Buster. Så sorligt och tårarna bara sprutade. Det gäller att försöka tänka positivt och tänka som du gör att de har det bättre nu, men visst gör saknaden ont:( KRAAAAAAAAAAAAAAAAAMAR OM!!!

2009-01-12 @ 13:42:11
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0