Så mycket saker....

       

Nu är det 12 dagar tills det är dags att flytta och det enda vi gör är att rensa, packa ner i lådor och planera inför denna flytt. Jag är glad att vi började packa ner redan efter jul, för det tar så himla lång tid. Jag hade ingen aning om att vi har så mycket saker, vi packar och packar och packar men det tar aldrig slut. Det ska bli skönt när vi väl har flyttat så vi slipper leva med alla saker i kartonger. Fast jag hade en idé om att vi låter sakerna stå i lådorna så blir det inte lika jobbigt nästa gång vi flyttar :)

Lite pauser i röran måste man ju ha, mina infaller lagom när det är dags för Sveriges matcher i handbolls vm. Rickard är måttligt road av matcherna och ännu mindre road av mig när jag tittar. Jag skriker och pratar med tv:n, man måste ju leva sig in i matchen ordentligt. Idag missar jag första halvlek av matchen och på onsdag missar jag nästan hela, det känns inte så bra.

Nej, nu är det dags för ännu en arbetsvecka.

Kommentarer
Postat av: Niklas Nilsson

Hej

Lycka till med flytten. Matchen ikväll blir spännande

2009-01-19 @ 13:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0